Skawica 2013 rok - kolonie.


W nieodległych czasach w Chorzowie przy ulicy Omańkowskiej, dnia 21 lipca, zgrana ekipa ze „Świetlicy pod Mychą” wraz z „Dziennym Ośrodkiem Socjoterapii” pożegnała się z bliskimi, wsiadając do autokaru. Wyruszyli w daleką podróż na dwutygodniowe kolonie do krainy zwanej Skawicą. Ośrodka Leśna Skawica, w którym wówczas zamieszkali to dwa budynki drewnianej konstrukcji posiadające w środku kilkuosobowe pokoje. Zaś na zewnątrz budynku znajdowało się miejsce by uprawiać tzw. leżing, smażing i plażing. Natomiast przy wejściu na sam teren ośrodka było miejsce przy, którym można organizować ogniska. A teraz kilka wypowiedzi osób, które tam z nami były:

            Rozmawia: Paulina Konieczny z p. Piotrem:
           
           
P.K: Czy Pana zdaniem kolonie były udane? 
P.Cz: Zdecydowanie tak! Było dużo dobrych chwil i śmiesznych sytuacji. Choć były też takie momenty kiedy moja grupa dawała mi nieźle popalić. Generalnie to były fajne kolonie. Będę miło je wspominać.
P.K: Co podobało się Panu najbardziej podczas kolonii? 
P.Cz: Pogoda, cisza, lasy i zajęcia. Uważam, że te kolonie bardzo połączyło świetlicę i DOS. Podobało mi się, że mogliśmy robić razem dużo fajny rzeczy.
 P.K: Która wycieczka Pana zdaniem była najlepsza? Dlaczego? 
P.Cz: Hmm... najmilej wspominam Kopalnie w Bochni. Rewelacyjne efekty multimedialne. Bardzo mi się tam podobało. 
P.K: Czy chciałby Pan pojechać jeszcze raz na kolonie z tym samym świetlicowym składem? 
P.Cz: Tak, a nawet większym. Muszę tu powiedzieć, że nasza uczestniczka Monika bardzo zaskoczyła mnie na tych koloniach... na plus oczywiście. Chcę jej za to podziękować w tym wywiadzie. Może za rok nad morze?

Rozmawia: Paulina Konieczny z Moniką Ziołkowską:


P.K: Czy Twoim zdaniem kolonie były udane?
M.Z: Tak, moim zdaniem te kolonie były udane.
P.K: Co podobało Ci się najbardziej podczas kolonii?
M.Z: Najbardziej podobało mi się na koloniach to, że poznawałam nowych ludzi. Podobały mi się także wycieczki i tańce dyskotekowe z panem Andrzejem.
P.K: Która wycieczka Twoim zdaniem była najlepsza? Dlaczego?
M.Z: Najlepszą wycieczką moim zdaniem był wyjazd do Rabkolandu, ponieważ najlepiej się tam bawiłam.
P.K: Czy chciałabyś  pojechać jeszcze raz na kolonie z tym samym świetlicowym  składem?
M.Z: I tak i nie, bo lubię  poznawać nowych ludzi.


Rozmowa: Paulina Konieczny z Wojtkiem Konieczny:

P.K: Czy Twoim zdaniem kolonie były udane?
W.K: Tak były udane, ponieważ poznałem nowych kolegów i koleżanki.
P.K: Co podobało Ci się najbardziej podczas kolonii?
W.K: Najbardziej podobały mi się dyskoteki, wycieczki i gra w piłkę nożną.
P.K: Która wycieczka Twoim zdaniem była najlepsza? Dlaczego?
W.K: Najlepszą wycieczką był Rabkoland dlatego, że było dużo karuzel.
P.K: Czy chciałbyś pojechać jeszcze raz na kolonie z tym samym świetlicowym składem?
W.K: Tak chciałbym, ale też wolałbym, żeby jechało więcej osób.

Zdjęcia znajdziecie  TUTAJ

red. Paulina Konieczny i Agnieszka Ziołkowska